Innowacje w gastronomii. Jak Kawiarnia Nakielny poprawiła efektywność sprzedaży oraz jakość obsługi klienta? 

Sukces firmy na rynku gastronomicznym jest zależny od wielu czynników. Pozornie wydaje się, że najważniejszy jest ostateczny produkt podany na talerzu, lecz to tylko jeden z elementów składowych determinujących osiągnięcie założonych celów. Wizerunek lokalu kreuje nie tylko wnętrze, zastawa czy ciekawie skomponowane menu, a przede wszystkim personel, który dostarcza klientowi pierwszego wrażenia o lokalu. Zobacz całe Video Case Study: http://bit.ly/2NaUZTs
2019-02-06, 11:29

Obsługa sprzedaje i przygotowuje dania, dlatego właśnie od ich profesjonalizmu, uprzejmości oraz zainteresowania będzie zależeć relacja konsumentów z marką. 
Wspólnie z Zebra Technologies pracowaliśmy nad stworzeniem rozwiązania, które będzie w istotny sposób wpływać na efektywność pracy firmy na poziomie gospodarowania zasobami i sprzedaży. Komputer mobilny TC20 z  jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych lokali gastronomicznych, dzięki swoim parametrom technicznym oraz funkcjonalnej aplikacji. Zebra TC20 jest częścią kompleksowego systemu sprzedaży  wdrożonego przez Jantar.  
 
Zobacz Video Case Study i sprawdź jak współpraca Jantar z Zebra Technologies poprawiła efektywność sprzedaży oraz jakość obsługi klienta w Kawiarni Nakielny
 
Dzięki Video Case Study dowiedz się:
• jak wygląda funkcjonalność komputera mobilnego TC20 w środowisku gastronomicznym,
• jak zwiększyć produktywność w firmie poprzez automatyzację procesów sprzedaży, 
• jak intuicyjny system sprzedaży może wpłynąć na poziom obsługi klienta, 

Platforma android, w którą wyposażony jest Zebra TC20 otworzyła możliwość zainstalowania mobilnego oprogramowania Jantar wspierającego Pracowników Kawiarni. Dzięki temu Kelner już bezpośrednio przy stoliku Klienta dysponując pełną listą asortymentu wyświetlaną przez TC 20-  ma możliwość szybkiego otwarcia nowego rachunku i przyjęcia zamówienia, wraz z przypisaniem do niego numeru stolika Klienta . Potwierdzone zamówienie jest wysyłane przez aplikację mobilną do kuchni w celu jego przygotowania. Łączność z systemem centralnym i wymiana danych jest realizowana dzięki połączeniu terminala mobilnego z siecią bezprzewodową lokalu. Wszystkie dane są wymieniane w czasie rzeczywistym. Klient w dowolnym momencie może złożyć dodatkowe zamówienie i dopisać jego wartość do swojego rachunku. Przyjęcie płatności może odbywać się przy stoliku klienta za pośrednictwem terminala TC20 lub przy barze na terminalu POS. Wydajna bateria pozwala na ciągłą pracę, a ergonomiczny kształt urządzenia i duży ekran dotykowy zwiększają komfort użytkowania samego urządzenia i aplikacji. 

KONTAKT / AUTOR
Patrycja Targosz
Marketing i PR
Jantar Sp. z o.o.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.